Κακή ψυχολογία; Άλλαξε τη διάθεσή σου γρήγορα με τα παρακάτω tips!

Mην αφήσεις μία «άτυχη» στιγμή να καθορίσει τον τρόπο που θέλεις να ζεις

Όλοι αντιμετωπίζουμε κακές ημέρες, με ανάλογη ψυχολογία. Το ζήτημα είναι να μην αφήσουμε αυτές τις μέρες ή στιγμές να καθορίσουν τη ζωή μας. Η ευτυχία και η δυστυχία εξαρτώνται, πολλές φορές, από την οπτική με την οποία αντιμετωπίζουμε μία κακή μέρα στην καθημερινότητά μας. Έχοντας αυτό στο μυαλό σου, μην αφήσεις μία «άτυχη» στιγμή να καθορίσει τον τρόπο που θέλεις να ζεις. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που δε θα νιώθεις ψυχολογικά καλά, δοκίμασε μία από τις παρακάτω συμβουλές και άλλαξε τη διάθεσή σου σε λίγα μόλις λεπτά.

1. Γύρισε το χρόνο πίσω σε χαρούμενες αναμνήσεις

Αυτό θα το πετύχεις πολύ εύκολα, βλέποντας παλιές φωτογραφίες είτε στο κινητό σου είτε ξεφυλλίζοντας κάποιο άλμπουμ. Μερικές όμορφες αναμνήσεις αποτυπωμένες σε εικόνες, σίγουρα θα σε ταξιδέψουν σε εκείνο το καλοκαίρι που πέρασες τόσο υπέροχα.

2. Πήγαινε μια βόλτα περπατώντας

Μόνη σου ή με παρέα κάνε μια βόλτα με τα πόδια για να αλλάξεις παραστάσεις και να καθαρίσεις το μυαλό σου.

3. Κέρασε τον εαυτό σου μία… σοκολάτα

Ε, ναι σου αξίζει μια γλυκιά γεύση τέτοιες «δύσκολες» και «πικρές» ώρες. Είναι αποδεδειγμένο άλλωστε, πως η μαύρη σοκολάτα έχει πολλαπλές ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό. Το σημαντικότερο όλων όμως, είναι ότι μας κάνει πιο ευτυχισμένους και πιο χαρούμενους στη στιγμή.

4. Άκου μουσική και dance like nobody’s watching!

Τα αγαπημένα εκείνα τραγούδια, που ότι και να συμβεί εσύ θα τα χορέψεις όταν είσαι έξω, ήρθε η ώρα να τα ακούσεις και να νιώσεις καλύτερα. Γιατί όχι, να ρίξεις και καμία στροφή.

5. Πάρε έναν υπνάκο

Όχι στην κυριολεξία, αν δεν νυστάζεις. Ξάπλωσε κλείσε τα μάτια και σκέψου ό,τι σε κάνει χαρούμενη. Αν δεν πιάσει, κλάψε!  Το χρειάζεσαι και σίγουρα θα σε βοηθήσει.

Εμπρός! Μην κάθεσαι, δοκίμασέ τα (όλα), γιατί εκεί έξω υπάρχουν άτομα που χρειάζονται το χαμόγελό σου.
Πηγή: allyou.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *